لوله بازکنی شمال تهران

لوله بازکنی شمال تهران فوری و ارزان

لوله بازکنی شمال تهران

لوله بازکنی شمال تهران فوری و ارزان

۱ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تخلیه چاه فاضلاب چیتگر با بهترین ابزارها و ماشین تخلیه چاه مکانیزه در کوتاه ترین زمان. در هر محله از شهرک چیتگر که باشید در کوتاه ترین زمان در محل شما حضور می یابیم. تخلیه چاه فاضلاب چیتگر با قیمت ارزان و مقرون به صرفه برای شما در تهران. شماره تخلیه چاه فاضلاب چیتگر 09108462121

 

لوله بازکنی چیتگر تخلیه چاه چیتگر

علت اصلی گرفتگی های چاه فاضلاب و تخلیه چاه به خاطر جامداتی است که از راه لوله های فاضلاب وارد می شوند. گاهی اوقات وجود انواع مختلفی از مواد نظیر مو، مواد پلاستیکی، چربی های فراوان و غیره، باعث ایجاد لایه ای مقاوم به آب می شود که این بستر ضد آب سرتاسر پیکره ی کانال فاضلاب را می پوشاند و نتیجه ی آن جلوگیری از نفوذ آب در چاه می باشد.

تخلیه چاه فاضلاب چیتگر

همین موضوع باعث زود سر ریز شدن چاه شده از اعلایم پرشدن چاه فاضلاب می توان به بوی بد فاضلاب در ساختمان , بالا زدن آب توالت و گرفتگی توالت , باز نشدن توالت , وجود حشرات موزی مثل سوسک در ساختمان و …. نام برد در زمین های غیر ماسه ای ، عدم کشش و مکش آب در خاک بوجود می آید که به علت کم قطر بودن چاه و نداشتن انباری، مادر چاه در زمانی مشخص پر می شود. در زمین های شنی ، خطر پرشدن چاه به مراتب کمتر از زمین های خاکی است .

 

لوله بازکنی چیتگر یکی از مهمترین خدمات شرکت آوا می باشد. لوله بازکنی چیتگر اگر بصورت خوب و منظم صورت نگیرد باعث ایجاد مشکلاتی می شود. شهروندان گرامی باید توجه کنند که لوله بازکنی چیتگر را به یک فرد متخصص در امر لوله بازکنی چیتگر بسپارند.

 

دراوردن موبایل از توالت

برای بیرون آوردن اشیایی مثل موبایل و ساعت از لوله ی توالت نیاز به گیره ی مخصوص خواهد داشت. بدترین تصمیم در این شرایط این است که با دست اقدام به بیرون اوردن شی خارجی از چاه توالت کنید. درصورت وارد کردن دست خود در توالت ممکن است دست شما در چاه توالت گیر کرده و کار را برای شما سختر کند.

تخلیه چاه فاضلاب چیتگر

لوله بازکنی چیتگر تضمینی بصورت شبانه روزی و 24 ساعته

لوله بازکنی در چیتگر تهران تمام وقت توسط پرسنل کاردان

لایروبی چاه فاضلاب در چیتگر و ته تراشی چاه فاضلاب

تخلیه چاه چیتگر تهران و تخلیه چاه در منطقه چیتگر تهران

نصب توالت فرنگی و نصاب توالت فرنگی در تمام مناطق

لوله بازکنی در محدوده چیتگر و چاه بازکنی در منطقه چیتگر

تشخیص گرفتگی لوله در چیتگر توسط دستگاه

لوله بازکنی و تخلیه چاه منطقه چیتگر

تخلیه چاه با تانکرهای ظرفیت بالا

لوله بازکنی محدوده چیتگر با انواع فنرهای فولادی

حفر چاه فاضلاب در چیتگر

 

دراوردن انگشتر ازچاه توالت بادستگاه

زیاد اتفاق می افتد و بیرون اوردن آن برای صاحبان اشیا قیمتی امری مهم و ضروری می باشد. هنگامی که انگشتر در توالت ایرانی یا فرنگی می افتد در سیفون s مانند توالت گیر می کند. در این شرایط برخی افراد با دست اقدام به بیرون اوردن انگشتر از چاه توالت می کند.

 

تخلیه چاه فاضلاب چیتگر

این امر ممکن است سبب رفتن انگشتر یا شی قیمتی دیگری مثل ساعت به دورن چاه توالت شده و دیگر دسترسی به آن امکان پذیر نباشد.زیاد اتفاق می افتد و بیرون اوردن آن برای صاحبان اشیا قیمتی امری مهم و ضروری می باشد. هنگامی که انگشتر در توالت ایرانی یا فرنگی می افتد در سیفون s مانند توالت گیر می کند.

 

در این شرایط برخی افراد با دست اقدام به بیرون اوردن انگشتر از چاه توالت می کند. این امر ممکن است سبب رفتن انگشتر یا شی قیمتی دیگری مثل ساعت به دورن چاه توالت شده و دیگر دسترسی به آن امکان پذیر نباشد.

 

خدمات شرکت آوا در منطقه چیتگر

رفع گرفتگی لوله در چیتگر تهران

خالی کردن چاه پر شده در چیتگر

بازکردن لوله در چیتگر تضمینی

چاه بازکنی چیتگر و رفع نم و بوی فاضلاب در منطقه چیتگر

تخلیه چاه فاضلاب در چیتگر

لوله بازکنی تخلیه چاه چیتگر با تانکرهای ظرفیت بالا

تعمیر توالت فرنگی در چیتگر و تشخیص ترکیدگی لوله در چیتگر

سرویس توالت فرنگی در چیتگر

بازکردن کامل توالت فرنگی در محدوده چیتگر

خالی کردن چاه فاضلاب در محدوده و لوله کشی آب و فاضلاب در چیتگر

لوله بازکنی و تخلیه چاه و چیتگر

بازکردن سینک ظرف شویی در منطقه چیتگر

 

جرم گرفتن لوله ها و نازک شدن قطر لوله نیز از دیگر دلایل گرفتگی لوله های فاضلاب می باشد. شرکت های لوله بازکنی تهران برای رفع گرفتگی لوله های فاضلاب از دستگاه ها ی تراکم هوا و فنر برقی استفاده می کنند. این دستگاه ها قادرند انواع گرفتگی را بدون آسیب رساندن به لوله ی فاضلاب برطرف نمایند.

 

تخلیه چاه در چیتگر

آیا میدانید تخلیه چاه چیتگر از ریزش چاه جلوگیری می کند و هر چاه برای جلوگیری از این خطر نیاز به بازدید سالانه دارد؟تخلیه چاه و لوله بازکنی چیتگر و تخلیه چاه چیتگر باعث جلوگیری از فرسوده شدن چاه و خطرات جانب آن میگیردداین خطرات بسیار جدی هستند و در صورت عدم رعایت و بی توجهی به این امر باعث بروز حوادث جبران ناپذیر خواهد شد.

تخلیه چاه فاضلاب چیتگر

اگر بیش از 3 سال است که چاه فاضلاب خود را تخلیه نکرده اید اکنون نیاز به تخلیه چاه چیتگر و لوله بازکنی چیتگر دارید.عملیات تخلیه چاه فاضلاب امری ضروری برای هر چاه است که برای انجام آن به ابزار و تجهیزات خاصی نیاز است. باید در دوره های مشخص عملیات بررسی وضعیت چاه صورت گیرد تا زمان نیاز چاه به تخلیه تخمین زده شود با این کار چاه سالم مانده و از ریزش چاه فاضلاب جلوگیری خواهد شد.

 

برای تخلیه چاه به ابزارهایی از جمله تانکر، مکنده و پمپ تخلیه چاه و در کنار این تجهیزات به یک نیروی کار ماهر نیاز است.

تخلیه چاه با پمپ مکنده و لجن کش باز کردن لوله و شسشوی کانال با واتر جت می باشد.

تخلیه چاه فاضلاب چیتگر

خدمات مربوط به تخلیه چاه که شامل:

رفع گرفتگی لوله

تخلیه چاه با دستگاه ساکشن

حفر چاه نو

باز و بست درب چاه کهنه

تشخیص ترکیدگی لوله

طوقه چینی و کول گذاری

لایروبی و کف تراشی چاه

ترمیم چاه های قدیمی و افزایش کاربری آن

رفع بوی بد فاضلاب و توالت

رفع نم حمام، آشپزخانه و توالت

تعمیرات و تغییرات ساختمان مستقیم با استادکار

لوله بازکنی در چیتگر

شرکت با داشتن بروزترین وسایل لوله بازکنی چیتگر و تخلیه چاه چیتگر باعث جلب رضایت مشتریان گردیده است. این شرکت با داشتن انواع پمپ لجن کش و آبکش و همچنین انواع تانکر در کوچک و بزرگ تلاش می کند تا خود را از نظر وسایل بروز نماید

تخلیه چاه چیتگر لوله بازکنی چیتگر

تخلیه چاه چیتگر یکی از زیر مجموعه لوله بازکنی چیتگر به شمار می آید. تخلیه چاه چیتگر متشکل از کادری مجرب و متخصص است که آماده خدمات رسانی جهت لوله بازکنی چیتگر با بهترین کیفیت است. تخلیه چاه فاضلاب چیتگر با توجه به افزایش بی شمار جمعیت در شهر تهران یک نیاز جدی به دشمار می آید. به همین دلیل است که شرکت های فراوانی مشغول به خدمات رسانی هستند ولی باید توجه داشت که انتخاب یک شرکت متعهد و کاردان کار آسانی نیست.

 

تخلیه چاه فاضلاب چیتگر

قیمت تخلیه چاه چیتگر بر اساس نرخ مصوب که توسط اتحادیه لوله بازکنی چیتگر مصوب می گردد از مشتری اخذ می شود. پر شدن چاه فاضلاب باعث ایجاد مزاحمتهایی برای افراد ساکن در ساختمان می شود. برای نمونه ایجاد بوی نامطبوع در فضای ساختمان و یا وجود حشرات و سوسک ها که در فضای ساختمان شروع به قدم زدن می کنند قبل پر شدن کامل چاه اینها مواردی هستند که نشان می دهد چاه فاضلاب پر شده و یا در حال پر شدن است

 

انجام بازدید کارشناسی و انجام امور و تدابیر لازم جهت جلوگیری از ریزش چاه و تخلیه چاه چیتگر

از بین بردن و برطرف کردن بوی بد توالت و دفع بوی بد حمام، دستشویی، فاضلاب و سرویس بهداشتی

در آوردن انواع گوشی موبایل،طلا و جواهر،مدارک و اسناد از داخل چاه توالت و چاه فاضلاب

از بین بردن و برطرف کردن بوی بد توالت و دفع بوی نامطبوع لوله فاضلاب،حمام،انواع دستشویی،فاضلاب

تبدیل توالت ایرانی به فرنگی و برعکس انشعاب فرنگی به توالت ایرانی و تخلیه چاه چیتگر

برخی نشانه های نیاز به تخلیه چاه در چیتگر :

استشمام بوی نامطبوع فاضلاب در محیط خانه یا ساختمان

شنیدن آب در هنگام ورود به چاه که اگر چاه در طبقه اول باشد

ایجاد رطوبت و مرطوب شدن سرامیک ها و اطراف چاه فاضلاب

بوجود آمدن حشرات و سوسک ها در اطراف چاه فاضلاب و لوله ها

بالا زدن توالت و روشویی در طبقه اول

 

 

با مشاهده این موارد باید بررسی کامل صورت بگیرد کسانی که آشنایی کامل با این موضوعات را ندارند دچار سر در گمی می شوند که آیا چاه فاضلاب پر شده و یا لوله فاضلاب گرفته که اگر این مورد در آپارتمان ها رخ داده شده باشد اگر چاه فاضلاب در طبقه اول باشد و شما در طبقات دوم به بالا بودید مشاهده گردید مطمئن باشید که گرفتگی لوله اتفاق افتاده و اگر در طبقه ای بودید که چاه فاضلاب در آن نقطه باشد باید توسط سرویس کار این موضوع مورد بررسی قرار گرفته تا علت اصلی آن مشخص شود

تخلیه چاه فاضلاب چیتگر

تخلیه چاه چیتگر چه خدماتی ارائه می دهد؟

حفر چاه های جذبی و عمیق آب و فاضلاب و چاههای ارت

تخلیه چاه بصورت تضمینی و کاملا مکانیزه توسط پمپ آبکش و لجن کش

کف تراشی چاه فاضلاب و لایروبی چاه فاضلاب توسط نیروی انسانی

پیدا کردن مکان دقیق چاه فاضلاب و با و بسته کردن آن و انجام کلیه امور مربوطه

تخلیه سپتیک تانک و هچنین لایروبی سپتیک تانک و آموزش نصب کولر آبی

کول گذاری چاه فاضلاب و طوقه چینی چاه فاضلاب

حفر انواع چاه فاضلاب، چاه فاضلاب و چاه ارت

خدمات مربوط به لوله بازکنی در چیتگر

یکی از مشکلاتی که در اکثر ساختمان ها پیش می آید گرفتگی لوله فاضلاب است و شما در این مواقع به یک لوله بازکنی چیتگر احتیاج دارید. گرفتگی لوله فاضلاب ساختمان می تواند عوامل مختلفی داشته باشد و گرفتگی لوله فاضلاب می تواند برای ساکنین ساختمان آزار دهنده باشد

 

هزینه و روش پرداخت:

هزینه های عنوان شده صرفا برای اجرت انجام کار است و هزینه قطعات مصرفی به صورتحساب افزوده می شود.

هزینه نهایی پس از بازدید کار مشخص می شود و به صورت توافقی می باشد.

بازدید برای حفر چاه و تخلیه چاه رایگان است.

شما می توانید بعد از ثبت سفارش خود و بازدید متخصص مربوطه، به صورت آنلاین، اعتباری و یا به صورت نقدی مبلغ هزینه مربوط به انجام سرویس را پرداخت نمایید.

لوله بازکنی در منطقه چیتگر

خدمات فنی و ساختمانی پاک ارائه دهنده انواع خدمات ساختمانی و تاسیساتی آماده است تا در سراسر محدوده مینی سیتی و حومه خدمات خود را به همشهریان عزیز عرضه کند. این شرکت با داشتن سابقه ای طولانی در این زمینه خدمات خود را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ارائه میدهد. کارکنان و سرویسکاران این شرکت متشکل از افراد کار آزموده و ماهر است.

تخلیه چاه فاضلاب چیتگر

همچنین این شرکت از امکانات و تجهیزات پیشرفته و جدید استفاده می کند که باعث ارائه خدمات با بالاترین کیفیت خواهد شد. خدمات فنی پاک آماده عقد قرارداد با تمامی شرکتها، ادارات، ارگانها، بیمارستانها، مدارس، دانشگاه ها و … می باشد. هدف این شرکت جلب رضایت مشتریان مینی سیتیی می باشد. امید است که با اعتماد به ما زندگی آسوده ای داشته باشید و نگران تاسیسات خانه یا اداره خود نباشید.

 

چاه بازکن چیتگر

برای بازکردن لوله های فاضلاب روشهای متفاوتی وجود دارد در مواردی که گرفتگی لوله فاضلاب جزئی باشد می توان از لوله بازکن های که در فروشگاه وجود دارد استفاده نمود اما اگر این روش کارساز نبود باید با یک شرکت تخلیه چاه تماس گرفته و از شرکت درخواست کرد تا یک سرویس کار باتجربه را جهت بازکردن لوله فاضلاب در منطقه چیتگر بفرستند.

 

روش دیگر برای بازکردن لوله استفاده از فشار آب می باشد که با دستگاه مخصوص صورت می گیرد. طبق تجربیات بهترین روش برای بازکردن لوله در چیتگر و سایر مناطق تهران، استفاده از فنر می باشد. برای این کار ابتدا سرویس کار باید از محل گرفتگی لوله بازدید کند و بنابر تشخیص نوع گرفتگی لوله از فنر مناسب استفاده کند. لذا پیشنهاد ما برای شما استفاده از فنر لوله بازکنی می باشد که سرویس کاران ما در کم ترین زمان و با بهترین کیفیت این کار را انجام خواهند داد.

تخلیه چاه فاضلاب چیتگر

روش چاه بازکنی چیتگر :

دلیل گرفتگی لوله ها جمع شدن مو در داخل لوله و داخل سیفون و جرم گرفتن لوله هاست  که مانع عبور آب می شود. معمولا چربی و موها باعت گرفنگی لوله می شود متاسفانه این مواد به لوله های فاضل آب و سیفون ها معمولا در ساختمان های قدیمی که اغلب از جنس چدن هستن , و نه پلاستیک , آسیب می رسانند و باعث پوسیدگی و سوراخ شدن لوله ها می شود به یاد داشته باشید برای باز کردن لوله ها حتما به یک لوله بازکنی مراجعه کنید.


  • مهسا محسنی